Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Jan 2003 - 09:03:03 CET

Date: Mon, 6 Jan 2003 09:03:03 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Quickpoll - deltag med din stemme !
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> ønsker et overblik i
>
> De har vel selv valgt rodet?

Jeg er selv en af dem som lægger alt i indbakken, og
har haft det fint med det i mange år. Så jeg ser ikke
helt pointet med at en eller anden på listen udråber
mig til et rodehoved.

Jeg er ked at at erfare, at de emner på denne liste
som har flest svar/gensvar har utroligt lidt med
teknisk/fagligt indhold, men snarere læner sig op ad
diskussioner som til tider bærer præg af impulsive
svar, og som måske tilgodeser behovet til den der
svarer, men ikke tilføjer noget sagligt til debatten.

Så hvis denne liste primært skal levere indhold som
går på folks personlige opfattelse af hvad der er
korrekt eller ej, må vi vidst til at hanke op i os
selv, eller se os slået af andre mailing-lister som
primært holder sig til faglige temaer.

Hilsen
Claus

Har du problemer med din hjemmecomputer? Få hjælp med Yahoo!s PC-support på http://dk.shopping.yahoo.com/pcsupport/index.html