Re: [bsd] Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Søren Klintrup (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Jan 2003 - 15:33:27 CET

From: Søren Klintrup <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: [bsd] Re: Quickpoll - deltag med din stemme !
Date: Mon, 6 Jan 2003 15:33:27 +0100

----- Original Message -----
From: "Morten Seeberg" <none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Friday, January 03, 2003 9:25 PM

> Jeg savner nok et argument for, hvorfor det vil genere folk at der står
> [bsd-dk] i starten af subj. i stedet for holdningen, at vi kun kan spille
> på 1 hest i stedet for 2 på samme tid.

Jeg kan slet ikke se hvor problemet er for windows brugere, både Outlook og
Outlook Express kan sortere på To og CC feltet, så hvad er argumentet for at
skifte over til at bruge [bsd-dk] headeren ?

Som hlk har pointeret tidligere så kan det give store problemer med subject
linien - og den eneste grund jeg har set indtil videre er at der er enkelte
personer som synes at det ser pænere ud ...

Det kan vel evt løses med en procmail eller lignende som folk selv får til
at sætte [bsd-dk] ind i subject ? :P

Med venlig hilsen
Søren Klintrup