Re: Homebanking og FreeBSD?

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 05 Feb 2003 - 16:34:02 CET

Date: Wed, 5 Feb 2003 16:34:02 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking og FreeBSD?

Quoting Torben Sørensen (ts@interactive.as):
> Jeg er også kunde en en BEC bank (Midtbank) - og du er sikkert SEB kunde :)

Nej, det er vist en bank i Sammenslutningen af Andelskasser eller noget
i den stil.

> Webbanken virker ganske fint i Netscape 7 med JRE 1.4_01
> Jeg har testet det på FreeBSD 5.0 og Windows 2000. FreeBSD 4.7 kunne jeg
> ikke få til at starte Applets (NS7 gik ned hver gang :)
>
> Håber det hjælper dig!

Nu har jeg ikke et decideret problem med at få det til at virke, men
ellers tak. :) Jeg har udelukkende spekuleret på, om sikkerheden er
blevet forringet eller forbedret i forbindelse med det nye system, og
jeg håbede, at nogen kunne give mig deres syn på sagen.

Jeg bruger i øvrigt OpenBSD til hverdag, og jeg har ikke gidet bøvle med
at compile Java og Mozilla/Netscape, da jeg har en maskine i et hjørne,
som kan boote windows, når jeg en enkelt gang om måneden skal dække mit
eventuelle (Læs: stensikre) overtræk. :)
Jeg har nu besluttet mig for at bruge en weekend på at (forsøge at) få
tingene til at virke, men det kniber lidt med disciplinen, når nu
løsningen kun er en støvet powerknap væk.

Mvh. Michael.

--
`Yeah, right,' said the sergeant uncertainly. `But all this business
about kings and lords, it's against basic human dignity. We're all born