Re: Homebanking og FreeBSD?

From: Anders Soendergaard (none@Anders.Soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Feb 2003 - 11:47:42 CET

Date: Thu, 6 Feb 2003 11:47:42 +0100
From: Anders Soendergaard <none@Anders.Soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking og FreeBSD?

On Wed, Feb 05, 2003 at 08:51:42AM +0100, ext Flemming Laugaard wrote:
> Jeg bruger FreeBSD og konen Linux. Det fungerer upåklageligt med Netscape 4.79.

Jeg har også netop skiftet til Jyske Bank, og jeg må sige at jeg er en "happy camper"
med det første indtryk jeg har fået.

Udover at de har en god politik med hensyn til deres kundepleje og personlig
betjening og er gode til at efterleve den, så er deres netbank bare noget der rykker!

Jeg har foreløbig brugt den uden problemer på:

Mozilla 1.2.1 - FreeBSD 5.0
Netscape 4.8 - FreeBSD 5.0
Netscape 7.0 - FreeBSD 5.0
Netscape 4.76 - HP-UX 11.00

-og for god ordens skyld: nej, jeg er heller ikke ansat hos Jyske Bank.
Jeg synes bare at når nogen en sjælden gang i mellem viser at de har
tænkt sig en smule om før de begyndte at kode, så fortjener de også
et par rosende ord med på vejen. Hermed givet.

/Anders