Re: Erfaringer med konsolservere

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 15 Dec 2003 - 02:10:11 CET

Date: Mon, 15 Dec 2003 02:10:11 +0100 (CET)
Subject: Re: Erfaringer med konsolservere
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Phil og resten af Jer på 'tråden'.
Det var da lige godt en #@$$%@! (læs: latterlig) licen$politik. Det
jeg harhaft at gøre med Cisco-udstyr har altid været opsætning og
konfiguration afnoget nyt, eller re-konfiguration af noget eksisterende, hvorfor
dette medgenerhvervelse af IOS-licens til brugt udstyr, er en overraskelse
for mig. Jegholder meget af Cisco udstyr (omend jeg finder Deres versionsnumre
ifb. m.IOS opdatering gotisk) men i dette tilfælde er De ude af billedet.
Tak for Jeres bidrag/indlæg.

P.S. O'reilly er lige kommet med en god Cisco bog (routing only)
godt kananbefales:
"Cisco Cookbook" by Kevin Dooley and Ian Brown / ISBN 0-596-00367-6
For alle Jer hardcore CCIP'er og CCIE'er (ved ikke hvor mange vi har
af Jeri lille dannevang, men respekt herfra) er den sikkert ligegyldig,
men for defleste andre også CCNA'er der liiige skal have et brush-up og som
ikke orkerCisco's CCNA Exam #640-607 på 1020 sider, er den god.

Mvh
/per
per@xterm.dk