Re: Erfaringer med konsolservere

From: Gert Lynge @ Home (@)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 09:03:28 CET

From: "Gert Lynge @ Home" <none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Erfaringer med konsolservere
Date: Wed, 10 Dec 2003 09:03:28 +0100

> via serielporten. Til det har vi brug for en dims med en masse seriel-
> porte som vi kan tilgaa via netvaerket. Det ideelle er, at seriel-
> portene er RJ45, saa vi kan bruge alm. cat5-kabel og blot skal have
> en konverter i enden med et 9-pins stik.

Jeg tror nok vi har en gammel Livingston box (frit efter hukommelsen)
stående der hvor jeg arbejder. Den har vistnok 30 stk. alm. 25 pins serielle
porte (men altså ikke som RJ45). Det er egentligt en dial-in boks - så om
den kan det du efterspørger aner jeg ikke.
Den står og samler støv, så jeg skal gerne undersøge hvad de vil have for at
slippe for at støve den af...

Jeg kan evt. lige kigge efter om den har et model-nummer eller lign. hvis du
er interesseret?

MVH
    Gert