Re: Erfaringer med konsolservere

From: Gert Lynge @ Home (@)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 13:15:59 CET

From: "Gert Lynge @ Home" <none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Erfaringer med konsolservere
Date: Wed, 10 Dec 2003 13:15:59 +0100

> Jeg kan evt. lige kigge efter om den har et model-nummer eller lign. hvis
du
> er interesseret?
Der var lige en anden interesseret, der svarede pr. e-mail, så nu ved jeg
hvad det er for en fætter.
"Livingston Enterprises Inc., Portmaster 2e, Communications Server, Model:
PM2E".
Den har 30 stk. 25 pins serielle porte (hun-stik - men der medfølger 30 stk.
"Gender Changere" så alm. modemkabler kan bruges).
Derudover har den en 25 pins seriel? port mærket P0 (vel noget consol eller
sådan noget?) og Ethernet (AUI, Coax og TP).

Virkelig kræs hvis man er til store koks-grå kasser ;-)

MVH
    Gert