Re: Apache2 og PHP

From: Mads Toftum (none@mads--toftum.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 18:41:21 CEST

Date: Tue, 22 Apr 2003 18:41:21 +0200
From: Mads Toftum <none@mads--toftum.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Apache2 og PHP

On Tue, Apr 22, 2003 at 04:38:21PM +0200, Simon Rigét wrote:
> Segfaults er da heller ikke ligefrem en bagatel!

Nej, absolut ikke - men umiddelbart kun et problem hvis du kører
apache med en threaded mpm (worker) fremfor prefork.

> Men rart at høre at du mener det er ladesiggørligt - så må man jo bare håbe
> at man ikke har en applikation den ikke kan lide!

Det eneste andet jeg kender til er performance som ikke er helt på
topppen, men jeg ved at der arbejdes på det, og ville ikke være
overrasket hvis noget allerede var sket i de aller seneste versioner
af php (men det er ikke noget jeg følger nærmere).

vh

Mads Toftum

--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall