Re: Apache2 og PHP

From: Simon Rigét (none@simon--paragi.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 16:38:21 CEST

From: Simon Rigét <none@simon--paragi.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Apache2 og PHP
Date: Tue, 22 Apr 2003 16:38:21 +0200

> Så galt var det nu heller ikke (hvis du tænker på mit foredrag ;) - og
> det vil nærmere være et problem med segfaults (mt apache) eller
> performance - grundlæggende funktionalitet bør virke.

Undskyld at jeg havde glemt dit navn i farten :-)
Jeg mener at huske at du svarede på mit spørgsmål at apache2 ikke var egnet
til at kører bl.a. PHP i prod. samt en længere forklaring om visse
programøres evner ....
Segfaults er da heller ikke ligefrem en bagatel!
Men rart at høre at du mener det er ladesiggørligt - så må man jo bare håbe
at man ikke har en applikation den ikke kan lide!

MVH. Simon Rigét