Re: Apache2 og PHP

From: Dan Larsen (none@dan--christmedia.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 16:46:44 CEST

Date: Tue, 22 Apr 2003 16:46:44 +0200
From: Dan Larsen <none@dan--christmedia.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Apache2 og PHP

Hmmm...
Jeg har nu ikke haft probs. mede Apache2 pg PHP (4.3.1)...
Apache2 sluger en smule mere processor, men det ser også ud til, at den er
hurtigere til at servere siderne... hvor i processen, det går hurtigere, er
jeg ikke lige klar over...
Jeg kører p.t. med en testserver og en prod.server med ovenstående samt
MySQL 4.1...
Og forresten opgraderet FreeBSD 4.8. Testserveren er opgraderet fra 4.7 og
prod. fra 4.6... alle RELEASE.
Jeg er helt tilfreds med mit setup, og oplever ingen problemer overhovedet
:o)

Mvh
Dan