FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?

From: Dennis Pedersen (none@mig--jyde.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Sep 2002 - 11:55:48 CEST

From: "Dennis Pedersen" <none@mig--jyde.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "BSD-DK" <none@BSD-DK--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?
Date: Thu, 26 Sep 2002 11:55:48 +0200

Jeg er på jagt efter noget software til BSD så jeg kan få skrottet Exchange,
i min søgen er jeg faldet over google.com der umiddelbart nævner HP's
Openmail, som der er lukket per 1.Nov sidste. Men der er også et andet
alternativ Bynari Insightserver.
Er der nogen der har et bud på andre produkter? , det skal være noget der
kan håndtere Outlook med kalender osv. Altså i grove træk det Exchange kan..
Nogen der har erfaringer med Insightserver? - er den noget værd?

Mvh
Dennis