Re: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?

From: cAsto (none@cAsto--0x36.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Sep 2002 - 12:13:54 CEST

Date: Thu, 26 Sep 2002 12:13:54 +0200
From: cAsto <none@cAsto--0x36.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?

On Thu, Sep 26, 2002 at 11:55:48AM +0200, Dennis Pedersen wrote:
> Jeg er på jagt efter noget software til BSD så jeg kan få skrottet Exchange,
> i min søgen er jeg faldet over google.com der umiddelbart nævner HP's
> Openmail, som der er lukket per 1.Nov sidste. Men der er også et andet
> alternativ Bynari Insightserver.
> Er der nogen der har et bud på andre produkter? , det skal være noget der
> kan håndtere Outlook med kalender osv. Altså i grove træk det Exchange kan..
> Nogen der har erfaringer med Insightserver? - er den noget værd?

Hvorfor ikke dele det op i seperate applikationer, så er du mere
uafhængig dvs. en applikation til kalender systemet (evt. webbaseret, så
kan det tilgås på fornuftig vis fra alle lokationer), en til SMTP,
server såsom qmail/sendmail/postfix, en tredje til POP3/IMAP.

ellers mener jeg at sun's office pakke har noget tilsvarende det du søger.

/cAsto