Re: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Sep 2002 - 12:37:15 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 26 Sep 2002 12:37:15 +0200

"Dennis Pedersen" <none@mig--jyde.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Jeg er på jagt efter noget software til BSD så jeg kan få skrottet Exchange,
> i min søgen er jeg faldet over google.com der umiddelbart nævner HP's
> Openmail, som der er lukket per 1.Nov sidste.

Serverdelen af Kroupware burde kunne lave det meste af hvad Exchange
kan.

Det er godt nok vapour-ware endnu, men der er vist nok en kontrakslig
forpligtigelse over for den tyske regering om at det skal være færdigt
ret snart.

<http://kroupware.kde.org/>

--
 Peter Makholm     |     If you can't do any damage as root, are you still
 peter@makholm.net |                                          really root?