Re: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?

From: Klaus Agnoletti (none@klaus--xenux.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Sep 2002 - 14:40:09 CEST

Subject: Re: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?
From: Klaus Agnoletti <none@klaus--xenux.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 26 Sep 2002 14:40:09 +0200

On Thu, 2002-09-26 at 11:55, Dennis Pedersen wrote:
> Jeg er på jagt efter noget software til BSD så jeg kan få skrottet Exchange,
> i min søgen er jeg faldet over google.com der umiddelbart nævner HP's
> Openmail, som der er lukket per 1.Nov sidste. Men der er også et andet
> alternativ Bynari Insightserver.
> Er der nogen der har et bud på andre produkter? , det skal være noget der
> kan håndtere Outlook med kalender osv. Altså i grove træk det Exchange kan..
> Nogen der har erfaringer med Insightserver? - er den noget værd?
Vi har på et tidspunkt forsøgt at sælge insight serveren - men det er
noget l*rt - det vil du ikke pille ved. tro mig. !

Det vi så gør i stedet for, er at prakke folk bynari connector på - det
er en plugin til outlook der gør at man kan bruge en ganske almindelig
Cyrus IMAP server som erstatning for exchange - en _fuld_ erstatning.
Folk oplever funktionaliteten meget tæt på en exchange - og så slipper
du for at rode med lortet :-)

Bynari connector har fået ret gode anmeldelser rundt omkring. Se om du
kan finde brugbar info på bynaris intetsigende hjemmeside - ellers
google lidt.

Denne løsning er svjv den bedste og billigste måde at undgå exchange -
please correct me if I'm wrong :)

--
Med venlig hilsen / Regards

Klaus Agnoletti Junior Geek Engineer