Re: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Sep 2002 - 17:00:26 CEST

Date: Thu, 26 Sep 2002 17:00:26 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?

On Thu, Sep 26, 2002 at 02:40:09PM +0200, Klaus Agnoletti wrote:
> Vi har på et tidspunkt forsøgt at sælge insight serveren - men det er
> noget l*rt - det vil du ikke pille ved. tro mig. !

Tak for informationen. Jeg kiggede på den og opgav den igen...

> Det vi så gør i stedet for, er at prakke folk bynari connector på - det
> er en plugin til outlook der gør at man kan bruge en ganske almindelig
> Cyrus IMAP server som erstatning for exchange - en _fuld_ erstatning.
> Folk oplever funktionaliteten meget tæt på en exchange - og så slipper
> du for at rode med lortet :-)
>
> Denne løsning er svjv den bedste og billigste måde at undgå exchange -
> please correct me if I'm wrong :)

Jeg forstår ikke hvordan det kan være en erstatning for den kalender
funktionalitet der findes i Exchange? Hele finten ved Exchange er jo at du
kan koble din kalender sammen med dine arbejdskollegaers kalendre. Det er
faktisk også det eneste der mangler for at kunne erstatte Exchange - ØV!

Sven

--
 Fight Internet Censorship! http://www.eff.org