Re: SV: freebsd 4.7

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Oct 2002 - 12:45:49 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: freebsd 4.7
Date: Thu, 31 Oct 2002 12:45:49 +0100
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@3DC0E102.B35297A7--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>, Lennart.Sorth@uni-c.dk writes:

>ja, du siger bare til hvis der skal bruges hammer eller spark. :-)

Den er oppe igen. Spørg Peter Juel, han har ikke sagt til mig hvad
problemet var.

>Hvordan gik den FSK-min. konference ? - Information (altså avisen)
>havde en hel side om konferencen og OpenSource. Måske går der
>alligevel hul på bylden.

Tjae, den var som alle den slags præget af at man ikke havde sat
sig noget egentligt mål med den, så det blev en masse snak i
både øst og vest. M$ direktøren vandt suverænt "FUD på tid"
konkurrencen.

Jeg tror der er gået hul, men det bliver heldigvis ikke en larmende
revolution. Jeg tror at OSS er blevet legitimeret og dermed kan de
ildsjæle der er rundt omkring komme til at arbejde.

Jeg tvivler :-)

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956