Re: SV: freebsd 4.7

From: Lennart.Sorth@uni-c.dk
Date: Thu 31 Oct 2002 - 08:51:30 CET

Date: Thu, 31 Oct 2002 08:51:30 +0100
From: Lennart.Sorth@uni-c.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: freebsd 4.7

Poul-Henning Kamp wrote:
> Den sidste er tilsyneladende gået i gulvet eller nogen har slukket
> den ved et uheld... Jeg får nogen til at checke op på den imorgen.

ja, du siger bare til hvis der skal bruges hammer eller spark. :-)

Hvordan gik den FSK-min. konference ? - Information (altså avisen)
havde en hel side om konferencen og OpenSource. Måske går der
alligevel hul på bylden.

ps: hehe, jeg fik lige en annoncereing fra Nasa med titlen:
      "ASTRONOMERS FIND LIFE ON EARTH"
    Det er da facinerende - næste skridt bliver vel at de konstaterer
    at det er intelligent liv ? :-)
    (forklaring: http://cfa-www.harvard.edu/press/pr0223.html )

--
Best Regards