Re: SV: freebsd 4.7

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 Oct 2002 - 20:58:08 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: freebsd 4.7
Date: Wed, 30 Oct 2002 20:58:08 +0100
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@20021030185742.GA13329--miracle.mongers.org.lh.bsd-dk.dk>, "Alex Holst" writes:
>Quoting Robert Martin-Legène (robert+bsd-dk@martin-legene.dk):

>Din ISP har sikkert adskellige NTP servere. Derudover er placeringen af
>NTP serveren ligegyldigt. Hvis du har kritisk brug for en lokal
>tidskilde maa du koebe en GPS eller DCF77 modtager. Soeg efter phk gps
>paa Google for et par referencer.

Jeg kører to "public access, server use only" NTP servere i Danmark:

        gps.freebsd.dk
        gps.dix.dk

Den sidste er tilsyneladende gået i gulvet eller nogen har slukket
den ved et uheld... Jeg får nogen til at checke op på den imorgen.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956