Re: SV: freebsd 4.7

From: Alex Holst (none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 Oct 2002 - 19:57:42 CET

From: "Alex Holst" <none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 30 Oct 2002 19:57:42 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: freebsd 4.7

Quoting Robert Martin-Legène (robert+bsd-dk@martin-legene.dk):

> Æv, nu troede jeg lige at den havde en masse servere i Danmark i
> den liste, men ikke en eneste af dem ser ud til rent faktisk at
> være i Danmark.

Din ISP har sikkert adskellige NTP servere. Derudover er placeringen af
NTP serveren ligegyldigt. Hvis du har kritisk brug for en lokal
tidskilde maa du koebe en GPS eller DCF77 modtager. Soeg efter phk gps
paa Google for et par referencer.

when it's more bare, more hollow.                 http://a.mongers.org