Re: Farligt at pipe mail til /dev/null?

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Oct 2002 - 12:44:32 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Farligt at pipe mail til /dev/null?
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 31 Oct 2002 12:44:32 +0100

"Claus Rasmussen" <none@claus--webclaus.com.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Med 'sikker' mente jeg nu mere, om mit system på nogen måde kunne blive
> kompromitteret ved a pipe mails i det sorte hul

Det er netop det jeg prøver at sige: Jeg kan ikke forestille mig at
der er nogle sikkerhedsprobelemr ved at pipe ting til /dev/null

> - ikke om en enkelt spam-mail skulle slippe frem til min inbox. Jeg
> har i forvejen ordb som portvagt, men har så min egen lille liste
> derudover.

Problemer hvis dine regler ikke virker er også nærmere hvis den
markerer ting som spam som egentlig ikke er spam. Altså at den smider
mail væk som du var interesseret i at læse.

--
 Peter Makholm     |              I have no caps-lock but I must scream...
 peter@makholm.net |                                               -- Greg