Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige)

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 13 Oct 2002 - 14:08:50 CEST

Date: Sun, 13 Oct 2002 14:08:50 +0200 (CEST)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige)

Hej Claus

> Siden du føler, at det er nødvendigt med sådan et P.S., antyder du vel
> nærmest, at bestyrelsens holdning er en anden?

Overhovedet ikke, det er blot en konstatering af at bestyrelsen ikke
har fastlagt deres specifikke holdninger på dette område. De er
ihvertfald ikke nedskrevet noget sted. Derfor var de meninger og
holdninger jeg kom med i brevet mine egne. Andet lå der ikke i det.

Når jeg tænker lidt over det - vil jeg nok tro at de fleste i bestyrelsen
faktisk bakker op om mit brev.

mvh. Sidsel