Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige)

From: angus@lyons.dk
Date: Sun 13 Oct 2002 - 13:32:27 CEST

From: angus@lyons.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sun, 13 Oct 2002 13:32:27 +0200
Subject: Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige)

Jeg deler sidsels holdning, men sidder ikke længere i bestyrelsen.

Dog vil jeg da godt lige pointere at bestyrelsesmedlemmer også er
ramt af ytringsfrihed.

Hvis den skal være ´gældende må det følgelig være muligt at gøre
opmærksom på om det er ens personlige holdning der ventileres,
eller bestyrelsens fastlagte politik.

Derfor mener jeg det er lige lovligt billigt, for ikke at sige
provokerende at bruge den slags til at tage et skud på bestyrelsen.

Det ville jo svare til at man fortolker en standard as-is-disclaimer til at
betyde at programmet bevidst er skrevet til at ødelægge folks filer,
og hardware.

Om ikke andet kan man jo så bruge det her til at konstatere at det
ikke kun er windows-brugere der er ........