Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige)

From: Claus Rasmussen (none@claus--webclaus.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 13 Oct 2002 - 18:43:27 CEST

Date: Sun, 13 Oct 2002 18:43:27 +0200 (CEST)
Subject: Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige)
From: "Claus Rasmussen" <none@claus--webclaus.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Derfor mener jeg det er lige lovligt billigt, for ikke at sige
> provokerende at bruge den slags til at tage et skud på bestyrelsen.

Jeg skyder ikke på nogen, men faldt bare over formuleringen, og undrede mig
over, om der lå noget bag.

> Det ville jo svare til at man fortolker en standard as-is-disclaimer til
> at betyde at programmet bevidst er skrevet til at ødelægge folks filer,
> og hardware.

Det er så din helt egen analogi.

> Om ikke andet kan man jo så bruge det her til at konstatere at det ikke
> kun er windows-brugere der er ........

Nådada - som et addendum må man da også konstatere, at man så sandelig skal
vælge sine ord med omhu. Jeg skrev af almindelig nysgerrighed - that's all.

Fortsat god weekend.

-claus