Re: Re[2]: OSS i det offentlige (fwd)

From: Søren S Jensen (none@ember--cker.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Oct 2002 - 00:33:51 CEST

From: Søren S Jensen <none@ember--cker.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Re[2]: OSS i det offentlige (fwd)
Date: Fri, 11 Oct 2002 00:33:51 +0200

nu er det efter min overbevisning de færreste offenligt ansatte der bruger
photoshop dagligt ??

der er jo stadig mange penge at spare på de arbejds stationer hvor der
primært bruges Ms Office

som vel til fulde kunne erstattes af open office til langt de fleste
opgaver, og jo det ville måske kræve et par timers tilvænning.

bl.a. på min skole løber de stadig rundt med deres "image" cd'er og
geninstallerer alt i tide og utide
her ville ikke bruges mere tid på at imaget var en linux, bsd eller hvad de
nu kunne finde på
det ville bare være et spørgsmål om at skifte deres edb afdeling ud med
kyndige linux folk istedet

ved godt det var et snævert eksempel, men jeg tror på ide'en og hvis der
kommer focus på at der mangler et stykke software til at rulle linux ud på
flere maskiner på en gang over netværk
så kommer det vel (forhåbentligt) =)

~Søren S Jensen