Re: UPDATE: Fatal trap 12: page fault while in kernel mode

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 18:10:03 CET

Date: Thu, 21 Nov 2002 18:10:03 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: UPDATE: Fatal trap 12: page fault while in kernel mode

Allerførst. Gider du være venlig at sætte din Mail User Agent (MUA) til at
folde linierne ved max. 76 tegn. Tak.

On Thu, Nov 21, 2002 at 05:01:50PM +0100, Danny Petterson wrote:
> Så derfor går vi direkte til underspørgsmål to....nogen der har erfaring
> med at flytte et vinumspejl, med data, fra en stk. defekt box til noget
> der virker?

I princippet kan det godt lade sig gøre. Følgende er forsudsætningerne for
at det kan (så vidt jeg kan regne ude). Harddisken du flytter må ikke have
et beskadiget filsystem. Du skal kunne starte en kerne der genkender
hardwaren i den nye maskine (GENERIC). Du skal have adgang til din vinum
konfigurationsfil på din nye maskine.
Jo flere af disse ting du mangler jo sværere er det. Er dit mirror intakt
burde det altid kunne lade sig gøre. Det er blot et spørgsmål om hvor meget
der skal håndarbejdes.

Mvh.
Sven Esbjerg

--