Re: Ang LinuxForum

From: per engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 17:44:54 CET

Subject: Re: Ang LinuxForum
From: per engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 21 Nov 2002 17:44:54 +0100

Hej Alle

Jeg er egentlig lidt ked af at mit første indlæg i dette forum er
negativt.
Hvis der kun skal småting som dette til at tænde en krudttønde, jamen så
forstår jeg da godt at kommercielle foretagner som Novell, Microsoft og
til dels Apple ikke tager opensource så alvorligt som De burde.
Vi er ambassadører for verdens bedste OS - skulle vi så ikke også opføre
os derefter.

VI ER ALLE UNIX_FOLK. Brug da Jeres gode hoveder konstruktivt og sammen.
Jeg er stolt af at være en del af, hvad jeg opfatter, som verdens bedste
og rareste fællesskab. Det er sagt som det er ment !

Jeg er meget glad for SuSE Linux ... og jeg er fuldstændig pjattet med
FreeBSD. Det fungere fint, både hver for sig og sammen. Jeg har aldrig
oplevet så megen hjælpsomhed, som jeg har oplevet i BSD- og Linux-regi.
Jeg indfører opensource hvor jeg kan. Ikke fordi det er billigt, men
fordi det fungere bedst i næsten alle tilfælde.

Rafter skriver jo noget som er rigtigt nok. Det (over)fortolkes bare.
Der er noget rigtigt i at BSD'erne burde have Deres eget forum og
Linux'erne Deres - eller endnu bedre, et fælles UNIX forum med
undermenuer indenfor alle grenene. Det rafter siger skal jo ikke
oversættes med at Linuxforum'et skal nedgøres, udraderes eller andet.
Havde situationen og argumentationen været omvendt, havde det mødt den
samme forståelse fra min side.

Lad Os da være glade, pjattede, stolte og seriøse omkring vores fælles
mentale barn, nemlig UNIX-platformen og ikke skræmme nye medlemmer væk
med mudderkastning.

Med venlig hilsen

/per
per@xterm.dk

P.S. Mht. offentlighed, så er mit navn Per Engelbrecht