Re: Ang LinuxForum

From: Henrik Bøgh (none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 18:16:37 CET

From: Henrik Bøgh <none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ang LinuxForum
Date: Thu, 21 Nov 2002 18:16:37 +0100

On Thursday 21 November 2002 17:44 per engelbrecht wrote:

[...]

> Rafter skriver jo noget som er rigtigt nok. Det (over)fortolkes bare.

Jeg tror at problemet med Rafters indlæg lige så meget er måden det er skrevet
på. Personligt syntes jeg at hans forslag om at BSD-DK skulle boykotte
LinuxForum virker meget lidt gennemtænkt og useriøst.

> Der er noget rigtigt i at BSD'erne burde have Deres eget forum og
> Linux'erne Deres - eller endnu bedre, et fælles UNIX forum med
> undermenuer indenfor alle grenene. Det rafter siger skal jo ikke
> oversættes med at Linuxforum'et skal nedgøres, udraderes eller andet.

Næh - men jeg tror faktisk at de i sidste ende kommer BSD-DK til gode at det
forbliver værende LinuxForum af de samme grunde som jeg har nævnt tidligere
af både mig selv, Sissel, PHK og Hemsteren.
Jeg mener at vi alle kommer med nogle fornuftige forslag - især set i lyset af
at vi alle har været med til LinuxForum tidligere både som hjælpere såvel som
deltagere.

[...]

--
Venlig hilsen / Kind regards