UPDATE: Fatal trap 12: page fault while in kernel mode

From: Danny Petterson (none@Danny.Petterson--dmsn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 17:01:50 CET

Subject: UPDATE: Fatal trap 12: page fault while in kernel mode
Date: Thu, 21 Nov 2002 17:01:50 +0100
From: "Danny Petterson" <none@Danny.Petterson--dmsn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hil igen!

Tjah...det må være et hardwareproblem, for nu kan den kun køre Windows (øh.......), ikke engang RH6.2 Boot-disk kan klare den nu. Har prøvet at fjerne alle hardwarestumper, lidt af gangen, for at se om der skulle være noget det der tricker fejlen. Ingen forskel.

Så derfor går vi direkte til underspørgsmål to....nogen der har erfaring med at flytte et vinumspejl, med data, fra en stk. defekt box til noget der virker?

Har iøvigt kigget på andre "Fatal trap 12:"-spørgsmål på nettet, og syntes ikke at kunne se nogen rigtige svar til andre stakler.

Tak til alle så langt.

Med venlig hilsen
Danny Petterson