Re: Brugergruppestande på LinuxForum 2003. (fwd)

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 20 Nov 2002 - 15:29:24 CET

Date: Wed, 20 Nov 2002 15:29:24 +0100 (CET)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Brugergruppestande på LinuxForum 2003. (fwd)

Hej Henrik

> Mig og min iBook med
> X, Emacs, nmap, MacStumbler, IPFW, GnuPG, IPv6, Apache osv.
> vil helt sikkert være frisk på at bemande standen

Det lyder super fedt. :))
www.xdarwin.org - Xfree86 på MAC OS X er ret fedt :)
Hvad med Darwinports ?

Skriver du en ansøgning til coord@linuxforum.dk ?

Er der ikke nogen der kunne tænke sig at hjælpe Kramshøj med at bemande
standen, så han ikke skal stå der alene, hele dagen ?

> mht. BoF tror jeg der er en del snak om IPv6 og SSLUG'erne
> - de vil vist gerne lave et STORT IPv6 netværk medlemmerne imellem
>
> Så en IPv6 BoF vil jeg gerne være med til
> (se evt. præsentation under
> http://www.inet6.dk/files/ntbruger-14-11-2002/ )

smukt..jeg har sendt dit BoF forslag videre til coord gruppen.

mvh. Sidsel