Re: Brugergruppestande på LinuxForum 2003. (fwd)

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 20 Nov 2002 - 14:54:49 CET

Date: Wed, 20 Nov 2002 14:54:49 +0100
Subject: Re: Brugergruppestande på LinuxForum 2003. (fwd)
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa bestyrelse, og jer andre

Mig og min iBook med
X, Emacs, nmap, MacStumbler, IPFW, GnuPG, IPv6, Apache osv.
vil helt sikkert være frisk på at bemande standen

mht. BoF tror jeg der er en del snak om IPv6 og SSLUG'erne
- de vil vist gerne lave et STORT IPv6 netværk medlemmerne imellem

Så en IPv6 BoF vil jeg gerne være med til
(se evt. præsentation under
http://www.inet6.dk/files/ntbruger-14-11-2002/ )

Mvh

Henrik