Re: Bof6 Was: Brugergruppestande på LinuxForum 2003. (fwd)

From: Anders Mundt Due (none@amd--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 16:33:11 CET

Date: Thu, 21 Nov 2002 16:33:11 +0100
From: Anders Mundt Due <none@amd--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Bof6 Was: Brugergruppestande på LinuxForum 2003. (fwd)

> mht. BoF tror jeg der er en del snak om IPv6 og SSLUG'erne
> - de vil vist gerne lave et STORT IPv6 netværk medlemmerne imellem
>
> Så en IPv6 BoF vil jeg gerne være med til
> (se evt. præsentation under
> http://www.inet6.dk/files/ntbruger-14-11-2002/ )

Måske der kunne laves en eller anden aftale med en I6SP sådan at man i BoF'en ku' foretage
faktisk opkoblinger ud mod en tunnel provider og så faktisk se hvor nemt det er at komme i gang
med at lege med.

Det var jo så også plads til at lave nogle eksperimenter med en IPv6 firewall og en snak/diskution
omkring sikkerhed og fordeling af det "nye" "spændende" adresserum ..

Og en masse andet :)

Mvh
  Anders