Re: Router til 100MBit net

From: Alex Holst (none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Mar 2002 - 16:16:29 CET

Date: Wed, 13 Mar 2002 15:16:29 +0000
From: Alex Holst <none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Router til 100MBit net

Quoting Jens Dueholm Christensen (jens@dueholm.dk):
> Lækkert udtryk - minimal herlighedsværdi..

Det er fra mine dage som trofast lytter af "Stenstrop & Partners". Det
modsatte af "minimal herlighedsværdi" er "stor herlighedsvaerdi."

S&P blev desvaerre taget af programmet :(

> Nå, mindre sidespring, men ja,
> jeg hænger mest til driverproblemer, da jeg fint kan installere hele
> OS'et via NetBSD floppierne til Laptop (der netop indeholder CardBus, USB
> og lidt andet specielt til laptops) og der er ikke tegn på noget som
> helst galt før maskinen er bootet op for sig selv og først når det er for
> sent (freeze eller kernel panic) finder man ud af at der er noget i
> vejen.

Har du mulighed for at boote med kernen fra install disken? Eller maaske
finde ud af hvad GENERIC stoetter som install disken ikke goer. Maaske
det er en konflikt af en art.

Har du mulighed for at fange outputtet fra et par panics, og evt. en
backtrace samt ps fra ddb? Det kunne hjaelpe os med at hjaelpe dig.

when it's more bare, more hollow.                  http://a.area51.dk/