Re: Router til 100MBit net

From: Jens Dueholm Christensen (none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Mar 2002 - 20:14:42 CET

From: Jens Dueholm Christensen <none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 13 Mar 2002 20:14:42 +0100
Subject: Re: Router til 100MBit net

On 13-Mar-02, Alex Holst wrote:

> Det er fra mine dage som trofast lytter af "Stenstrop & Partners". Det
> modsatte af "minimal herlighedsværdi" er "stor herlighedsvaerdi."
>
> S&P blev desvaerre taget af programmet :(

Oh ja, jeg husker det godt glimrende underholdning!

> Har du mulighed for at boote med kernen fra install disken? Eller
> maaske finde ud af hvad GENERIC stoetter som install disken ikke goer.
> Maaske det er en konflikt af en art.

Så langt har jeg ikke fået kigget på det endnu nej. Men det tyder på at
problemet ligger deromkring.

> Har du mulighed for at fange outputtet fra et par panics, og evt. en
> backtrace samt ps fra ddb? Det kunne hjaelpe os med at hjaelpe dig.

Jeg skal se hvad jeg kan gøre.. jeg får bare ikke tid til at kigge så
meget på det før om et par uger.. :/

Regards

--
Jens Dueholm Christensen <none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk>. Member of Team *AMIGA*