Re: IPv6 løser eller skaber den problemer

From: Palle Lyckegaard (none@PalleLyckegaard--e-noerd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Jan 2002 - 21:33:22 CET

Date: Mon, 21 Jan 2002 21:33:22 +0100
From: Palle Lyckegaard <none@PalleLyckegaard--e-noerd.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: IPv6 løser eller skaber den problemer

Hejsa,

jeg skrev for et års tid siden et speciale vedr. IPv6 og IPSEC - du er
velkommen til at kigge på det hvis det kan bruges til dit videre arbejde...
andre er også velkomne til at kigge med...send en mail hvis du/I er
interesseret...

Mht. IPv6 tror jeg ikke at der rigtig sker noget før 3G (UMTS release 4 eller
5) er på plads...

kig ellers på http://www.pallelyckegaard.hjem.wanadoo.dk/ hvis du skal have
lidt links til din IPv6 side...

mvh. Palle (::1)