Re: IPv6 løser eller skaber den problemer

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Jan 2002 - 23:06:35 CET

Date: Mon, 21 Jan 2002 23:06:35 +0100
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: IPv6 løser eller skaber den problemer

On Mon, 21 Jan 2002 21:33:22 +0100
"Palle Lyckegaard" <none@PalleLyckegaard--e-noerd.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Hejsa,
>
> jeg skrev for et års tid siden et speciale vedr. IPv6 og IPSEC - du er
> velkommen til at kigge på det hvis det kan bruges til dit videre arbejde...
> andre er også velkomne til at kigge med...send en mail hvis du/I er
> interesseret...
>
> Mht. IPv6 tror jeg ikke at der rigtig sker noget før 3G (UMTS release 4 eller
> 5) er på plads...
>
> kig ellers på http://www.pallelyckegaard.hjem.wanadoo.dk/ hvis du skal have
> lidt links til din IPv6 side...
>
> mvh. Palle (::1)

Tak for links, men hør lige en gang. Er det ikke den dansende pingvin der
er godbidden for at tilgå Peter Bieringer's sider med IPv6 ?!! :)
- ingen, jeg siger INGEN, ikke under tvang vil jeg være med til at vise
den dansende skildpadde fra KAME.net til folk der ikke selv har konfig'et
IPv6 - undtagen måske til et IPv6 foredrag i BSD-DK hvis vi kører IPv6 :)

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Henrik Lund Kramshøj, hlk@{sikkerhedsforum|kramse}.dk, lund@diku.dk