Re: Hader Linux???

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 08:20:12 CET

From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 21 Feb 2002 15:20:12 +0800
Subject: Re: Hader Linux???

> /ole skriver:
> Linux er ikke nogle dem! Linux er en kerne til et operativsystem! Linux kan
> aldrig bære skyld for noget - det er sgu' (undskyld jeg bander) et stykke
> software.
>
> Linuxfolkene er ej heller et firma - og markedsføre intet!

Det ved jeg godt, men jeg skulle bruge et ord for hele Linux verden, og det blev "Linux"......

> At IBM og andre er ved at få øjne op for åben software er kun en fordel for
> *BSD...

Jeg troede egentlig at de kørte med FreeBSD før. Gad vide om deres server-systemer understøttes af FreeBSD.

> Var det ikke gennem linux du fik kendskab til Unix og *BSD?

Jo og jeg er også glad for at folk får øjne op for Unix. Jeg anbefaler da også Linux SuSE til alle Unix nybegyndere, der ønsker at skifte fra Windows til Unix.

mvh
rafter