Re: Hader Linux???

From: Ole Guldberg Jensen (none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 08:33:22 CET

Date: Thu, 21 Feb 2002 08:33:22 +0100
From: Ole Guldberg Jensen <none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hader Linux???

On Thu, Feb 21, 2002 at 03:20:12PM +0800, Rafter Man wrote:
> Jeg troede egentlig at de kxrte med FreeBSD fxr.

Ikke mig bekendt- AIX var (er) stort hos IBM.

> Gad vide om deres server-systemer understxttes af FreeBSD.

??? Nu har *BSD glimrende hardware understøttelse så mon ikke :-)

> Jo og jeg er ogse glad for at folk fer xjne op for Unix.
> Jeg anbefaler da ogse Linux SuSE til alle Unix nybegyndere,
> der xnsker at skifte fra Windows til Unix.

Jeg syntest at linux' (unøddige) kompleksitet til er skræmmende - *BSD er
mindre kompliceret og nemmere - min personlige mening. Men folk ser tit
"rødt" hvis der ikke er en grafisk installation...

> mvh
> rafter

bedste hilsner

/ole, der var sur og gnaven i aftes efter en langt tur fra vejle til Århus..

--
see my pgp public key at http://home20.inet.tele.dk/ole_guldberg
or at: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0xEC74D4C5

Real programmers can do octal, hexadecimal and binary math in their heads.