Re: flytte bsd harddisk til anden pc

From: Lasse Brandt (none@bitmand--bitmand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 12 Dec 2002 - 15:46:27 CET

Date: Thu, 12 Dec 2002 15:46:27 +0100 (CET)
From: Lasse Brandt <none@bitmand--bitmand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: flytte bsd harddisk til anden pc

> Hvorfor skulle det give problemer? Jeg har aldrig prøvet med FreeBSD,
> men med OpenBSD og OS/2 har jeg ikke haft nogen problemer. Den maskine
> jeg skriver dette på startede som en Pentium 133 og er nu efter flere
> opgraderinger en AthlonXP...

Dengang jeg gjorde det, var jeg forholdvis ny indenfor FreeBSD, så det kan
self hænge sammen med mine evner :)
Dog kan jeg se at iflg. indlæg fra bla. Flemming Kraglund og Henrik Lund
Kramhøj at man kan løbe ind i nogle problemer som gør at man ikke "bare"
kan flytte en disk.

Så min erfaring på være, at jo "sejere" man er til FreeBSD, des større er
chancen for at det lykkedes .. men sådan er det jo med alt :)

Men Martin Allen Jensen, prøv :) Jeg er yderst interesseret i at høre om
det lykkedes for dig :)

  - Lasse