Re: flytte bsd harddisk til anden pc

From: Lasse Brandt (none@bitmand--bitmand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 12 Dec 2002 - 15:42:15 CET

Date: Thu, 12 Dec 2002 15:42:15 +0100 (CET)
From: Lasse Brandt <none@bitmand--bitmand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: flytte bsd harddisk til anden pc

> Hvorfor skulle det give problemer? Jeg har aldrig prøvet med FreeBSD,
> men med OpenBSD og OS/2 har jeg ikke haft nogen problemer. Den maskine
> jeg skriver dette på startede som en Pentium 133 og er nu efter flere
> opgraderinger en AthlonXP...

Godt spgm.
Jeg havde self spurgt mig omkring inden jeg gjorde det, og det generelle
svar var også at jeg sagtens kunne gøre det. Men det kunne jeg ikke.

Det kan self hænge sammen med at jeg ikke var den sejeste FreeBSD gut
dengang jeg gjorde det, men alt at dømme efter bla. Flemming Kragslund og
Henrik Lund Kramshøj så kan man løbe ind i problemer som gør at man ikke
"bare" kan gøre det :)

Mit egen konklusion må så være at jo sejere man er, jo større er chancen
for at det lykkedes .. men sådan er det jo med alt :)

 - Lasse