Re: .dk registrator

From: Søren Klintrup (none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 16 Sep 2001 - 16:13:10 CEST

From: Søren Klintrup <none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: .dk registrator
Date: Sun, 16 Sep 2001 16:13:10 +0200

----- Original Message -----
From: Bernino Lind <none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>

> Omvendt kunne du jo bare lave en liste til ISPen med navne og IP-adresser
og
> så bare lade det være det (du skal jo formentlig ikke udvide domænet hver
> evig eneste dag)...det ved jeg en del ISPere gør og jeg kan da godt prøve
at
> lave en liste til dig ?

Jeg ved at DHT har et admin interface til at styre DNS delen, så man selv
kan bestemme hvad ens Domæne skal pege på (både A, CNAME og MX Records)...

Jeg må indrømme at jeg ikke har prøvet det, men jeg mener at der er en demo
af det på siden, ellers prøv at skrive til dem for at få en sådan.

Der er sikkert også andre udbydere i Danmark som har dette..

Disclaimer : Jeg har i sin tid bygget DHT's første 2-3 servere og sat
software op og sådan - så jeg har i princippet arbejdet for dem engang. Jeg
ved derfra så også at alle maskinerne kører FreeBSD hvilket jo er en god
ting (tm) :o)

Mvh
Søren Klintrup