Sv: Re[2]: .dk registrator

From: Sonny Pedersen, SpWebDesign (none@sonny--spwebdesign.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 16 Sep 2001 - 16:25:57 CEST

From: "Sonny Pedersen, SpWebDesign" <none@sonny--spwebdesign.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Sv: Re[2]: .dk registrator
Date: Sun, 16 Sep 2001 16:25:57 +0200

Hi!

Sikke dog noget vrøvl.... man kan da skifte fridt mellem de forskellige IPS'er så fremt man blot husker på en evt. opsigelses varsel der er over for den ISP man er hos.
og betaler for den aftalte periode (også selv om man skifter midt i perioden!)

Har aldrig haft disse problemer.....
og har heller ikke hørt om andre...... førend nu!

Prøv evt at se på www.eksperten.dk og hvis du ikke allerede er bruger så opret dig og stil spørgsmålet om der er andre der er/har været i samme situation!

Hilsen
Sonny