Re: talere til linuxforum 2002

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Oct 2001 - 22:09:05 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: talere til linuxforum 2002
Date: Wed, 24 Oct 2001 22:09:05 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@3BD717FC.6050902--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>, Henrik Lund =?ISO-8859-1?Q?Kramsh=F8j?
= writes:

>En klubaften om filsystemer og "LVM" emner generelt lyder som noget jeg
>gerne vil deltage
>i - både lytte, men kan sikkert også låne en AIX box og vise lidt AIX LVM.
>
>Jeg kører stadig ext2 på min Linux, da jeg ikke kan beslutte mig om jeg
>skal skifte og til hvad ?
>På mine BSD kører det bare :-) (men jeg overvejer kraftigt CFS, TCFS,
>rubberhose eller lign.
>på min Laptop).

Forudsat det falder på en dag hvor jeg har babysitter (dvs Torsdag)
kan jeg godt stille mig op og fortælle om "Volume managers" som
koncept, hvor SAN passer ind i billedet og hvordan det kommer til
at se ud når det bliver gjort rigtigt
(http://opensource.nailabs.com/initiatives/cboss/index.html)

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956