Re: talere til linuxforum 2002

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Oct 2001 - 23:26:45 CEST

Date: Wed, 24 Oct 2001 23:26:45 +0200 (CEST)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: talere til linuxforum 2002

> Forudsat det falder på en dag hvor jeg har babysitter (dvs Torsdag)
> kan jeg godt stille mig op og fortælle om "Volume managers" som
> koncept, hvor SAN passer ind i billedet og hvordan det kommer til
> at se ud når det bliver gjort rigtigt
> (http://opensource.nailabs.com/initiatives/cboss/index.html)

3-2-1 solgt til den herre ! ;)

Vi har pt. ikke nogen arrangementer i december, så du kunne evt. vælge en
torsdag der, eller alternativt, kunne vi være flinke og holde
arrangementet i dkuug regi i januar måned. Its up to you...

mvh. Sidsel
the-purple-people-eater

P.S : Så skal jeg nok være flink og sætte det på kalenderen på
websiden :)