Re: talere til linuxforum 2002

From: Hanne Schmidt Vilmann (none@hs--dkuug.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Oct 2001 - 22:07:43 CEST

Date: Wed, 24 Oct 2001 22:07:43 +0200
From: Hanne Schmidt Vilmann <none@hs--dkuug.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: talere til linuxforum 2002

Henrik Lund Kramshøj wrote:

> En klubaften om filsystemer og "LVM" emner generelt lyder som noget jeg
> gerne vil deltage
> i - både lytte, men kan sikkert også låne en AIX box og vise lidt AIX LVM.
>
> Jeg kører stadig ext2 på min Linux, da jeg ikke kan beslutte mig om jeg
> skal skifte og til hvad ?
> På mine BSD kører det bare :-) (men jeg overvejer kraftigt CFS, TCFS,
> rubberhose eller lign.
> på min Laptop).

Hvis i fortæller mig hvem der skal fortælle om det, så vil jeg gerne
sætte det på vores klubmøde i januar.

Vi har i Oktober: echelon
og November: hvordan påvirker du lovgivningen på IT-området?

Giv mig en melding hvis det har nogen interesse.

Hanne

DKUUG, Hanne Schmidt Vilmann, Fruebjergvej 3
2100 København Ø, Tlf. 39 17 99 44
http://www.dkuug.dk/

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
*BSD-konference kommer 2. marts 2002 i Symbion.