Re: talere til linuxforum 2002

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Oct 2001 - 21:35:24 CEST

Date: Wed, 24 Oct 2001 21:35:24 +0200
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: talere til linuxforum 2002

Poul-Henning Kamp wrote:

>Det var da et bedre emne til en klubaften...

En klubaften om filsystemer og "LVM" emner generelt lyder som noget jeg
gerne vil deltage
i - både lytte, men kan sikkert også låne en AIX box og vise lidt AIX LVM.

Jeg kører stadig ext2 på min Linux, da jeg ikke kan beslutte mig om jeg
skal skifte og til hvad ?
På mine BSD kører det bare :-) (men jeg overvejer kraftigt CFS, TCFS,
rubberhose eller lign.
på min Laptop).

Henrik