Liv på listen - bud på en filserver

From: Claus Rasmussen (none@claus--webclaus.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Oct 2001 - 12:57:48 CEST

Date: Tue, 23 Oct 2001 12:57:48 +0200 (CEST)
Subject: Liv på listen - bud på en filserver
From: "Claus Rasmussen" <none@claus--webclaus.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Jamen så lad mig da benytte dødvandet til at spørge efter lidt erfaringer.

Jeg har en plan om at skrue en PC sammen med en forfærdentlig masse HD-plads,
og så sætte den op som filserver (aaah, en kæmpe jukebox :) ) på mit
hjemmeLAN - ikke mindst da jeg fandt ud af, at man kan kompilere support for
appletalk in i kernen på freebsd og gøre mine maccer glade :)

Spørgsmålet er så det enkle - er den bedste tilgang til denne opgave vinum?

/claus