Re: Øhh

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Oct 2001 - 12:52:22 CEST

Date: Tue, 23 Oct 2001 12:52:22 +0200
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Øhh

"Hansen,Ole OHA" wrote:

> Hej,
>
> Er listen "stået af" eller kører folks BSD'er bare så godt, der ikke er
> grund til at stille spørgsmål? :-)
>
> Jeg har ikke modtaget nogen mails fra listen siden d. 19 (og der kom da
> ellers dagligt en lille sjat)
>
> --
> Ole Hansen
Iflg. mail arkivet er der ikke kommet noget siden :-)
http://www.bsd-dk.dk/archives/2001/Oct/

Ja BSD kører bedre end eksempelvis DSB :-)

listerne. Pt. er der gang i debatten om W3C standarder og sites
der IKKE overholder dem.

Det er flydt videre over til www.computerworld.dk, og deres debatter.

Der er en overordentlig egoistisk og lavstammet debat fra M$
brugere der skriver at man da bare kan downloade sin *gratis* IE
og bruge den. Eh? bortset fra at den ikke er gratis (følger med Windows der
svjv ikke er gratis), ikke kører på OpenBSD, at den har en del flere
(kendte) huller end Opera, er langsommere end eksempelvis Opera osv.

Det er skuffende at folk vil tilbage til det onde gamle dage hvor man ikke
kunne dele filer! http://www.anybrowser.org/campaign/

Tænk hvis folk begyndte at bruge egne "extensions" til IP protokollerne!

--
Mvh
Henrik Lund Kramshøj