net-snmp og cricket

From: Jeppe Liisberg (none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 04 Oct 2001 - 15:41:22 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: net-snmp og cricket
Date: Thu, 4 Oct 2001 15:41:22 +0200

Hejsa,

Her løber jeg ind i et stærkt behov for råd:

# /usr/local/sbin/snmpd
# nlist err: neither icmpstat nor _icmpstat found.

# cat /var/log/snmpd.log
nlist err: neither icmpstat nor _icmpstat found.
UCD-SNMP version 4.2.1
#

Hvad er icmpstat? og hvordan får jeg snmpd til at se hvor det er?
jeg er _meget_ på bar bund her... alt hjælper!

Jeg kører den samme kommando på en anden box hvor det virker problemfrit,
jeg har prøvet at sammenligne dem og søge efter "icmpstat" men det giver mig
ikke rigtigt nogen ide om hvad mit problem er og hvordan jeg skal tage fat
på at løse det...

Så igen: Alle gode råd og ideer er velkomne :-)

- Jeppe