Re: Er vi OS X folk med i varmen :-)

From: Piet Seiden (none@piet--seiden.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 04 Oct 2001 - 15:12:46 CEST

Date: Thu, 4 Oct 2001 15:12:46 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Piet Seiden <none@piet--seiden.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Er vi OS X folk med i varmen :-)

Der findes også et projekt som hedder "Fink" -
http://fink.sourceforge.net/index.php - der forsøger at gøre det lettere
at installere div. Open Source programmer under Mac OS X. Men det er ikke
via ports, men med rødder Debians dpkg.
Piet.

>http://www.openpackage.org prøver at gøre noget ved det, men de er på
>milestone #2 ud af 5 for at have noget der er noget ved.
>
>Mvh.
> Morten
>
>--
>Morten Liebach <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>
>PGP-key: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0xD796A4EB
>https://pc89225.stofanet.dk/ || http://pc89225.stofanet.dk/

Piet Seiden, Frederik IIs Vej 4, 3400 Hillerød
Tlf: 4824 5444 E-mail: piet@seiden.dk