RE: Er vi OS X folk med i varmen :-)

From: Hansen,Ole OHA (none@oha--kmd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 04 Oct 2001 - 14:18:49 CEST

From: "Hansen,Ole OHA" <none@oha--kmd.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Er vi OS X folk med i varmen :-)
Date: Thu, 4 Oct 2001 14:18:49 +0200

> Den nye Ibook er jo en prisbasker af karakter. Den koster
> omkring 13000kr
> - for en bærbare computer ! og så er den uden alle de gamle latterlige
> ibook farver , den er helt hvid. Det kan du da ikke kalde
> dyrt ??!!! (Der
> er da ihvertfald råd til at putte ekstra ram i)

Du har helt ret i, priserne på de bærbare Macs er ganske fornuftige - men
skal jeg have en mac, skal det være en stationær - og så fås kun fra ca.
15.000,- og op (ca) - og så er jeg tvunget til at købe brænder og andre sære
ting! :) I øvrigt kan man få en bærbar PC fra ca. 10.000,- med TFT-skærm og
det hele!

> Powerbook titaniumen koster omkring 22.000 kr, men det svarer
> til prisen på PC bærbare....

Sikkert, hvem har 22.000 til en bærbar? (Ikke mig.. :) )

--
Ole Hansen